O nas

O nas

Celem naszej firmy jest ułatwienie Państwu życia z dietą poprzez właściwie jej skomponowanie, przyrządzenie i dostarczenie pod wyznaczony adres.
Nasze diety powstają z myślą o osobach pragnących schudnąć, odzyskać życiowy wigor, ale także wymagających specjalistycznego żywienia. Jadłospisy sporządzane są przez dietetyka i zakładają codzienne spożywanie wszystkich składników pokarmowych w ilościach zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia.

Zaletami naszych diet są:

  • skuteczność - realizacja założonych celów diety w danym okresie
  • walory odżywcze i niskokaloryczność - dostarczamy organizmowi tylko tych wartości, których potrzebuje
  • naturalne składniki
  • doskonały smak - posiłki są urozmaicone i smaczne
  • wygoda - gotowe dania dostarczamy codziennie rano lub wieczorem do wybranego miejsca.

Posiłki w naszej firmie przyrządza profesjonalny kucharz przygotowując je wyłącznie z naturalnych składników, dbając o jakość i smak każdej porcji. Jadłospisy diety są bilansowane przez dietetyka i zakładają codzienne spożywanie wszystkich składników pokarmowych w ramach pięciu posiłków dziennie: śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji.

Nasze składniki

Dania z mąki pełnoziarnistej i kasze

Produkty zbożowe pełnoziarniste i kasze są ważnym źródłem wielu składników odżywczych, m.in. błonnika pokarmowego, wielu witamin z grupy B (tiamina, ryboflawina, niacyna i kwas foliowy) oraz składników mineralnych (żelazo, magnez i selen). Błonnik pokarmowy z pełnego ziarna zbóż, jako element zbilansowanej zdrowej diety, pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi, może również obniżać ryzyko chorób serca. Błonnik odgrywa istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu jelit. Pokarmy bogate w błonnik zapewniają uczucie sytości przy niższej wartości energetycznej.

Zielenina, owoce i strączki

Zielone warzywa są jednymi z najzdrowszych. Najlepiej zjadać je na surowo, bo wtedy nie tracą cennych składników odżywczych. Wysokie spożycie warzyw i owoców (powyżej 400 g na osobę dziennie) znacząco zmniejsza ryzyko zachorowania na nowotwory złośliwe i choroby sercowo-naczyniowe, a także wiele innych przewlekłych chorób niezakaźnych, takich jak nadciśnienie tętnicze, cukrzyca i otyłość. Warzywa strączkowe są uznawane za jedne z najbardziej wartościowych produktów, źródłem białka i węglowodanów. Regularne spożywanie uchroni nas przed chorobami układu krążenia łącznie z miażdżycą. Strączki mają niski indeks glikemiczny, zawierają węglowodany złożone, a także sporo błonnika, więc sycą na długo, uwalniając cukier stopniowo.

Dania z mięsami, rybka i nabiał

Ryby, drób i jaja stanowią piaty poziom piramidy żywienia. Są źródłem pełnowartościowego białka. Ryby dostarczają kwasów omega-3. Jaja są źródłem aminokwasów, witaminy B12 i kwasu foliowego. Kolejne piętro piramidy zajmuje nabiał. Mleko jest źródłem wapnia, białka, witamin rozpuszczalnych w tłuszczach. Produkty pochodzenia mlecznego są niezwykle istotnym składnikiem prawidłowej diety. Zawarty w nich wapń zbawiennie wpływa na układ kostny. Wapń jest także niezwykle istotnym składnikiem prawidłowo skomponowanej diety nastolatków, kobiet i osób starszych. Warto zwrócić uwagę na fakt, że produkty mleczne dostarczają ważnych dla naszego organizmu kwasów omega-3.

Galeria smaku

Sprawdź co o nas mówią